torsdag 2 juli 2009

Solstingaling!

Mitt första inlägg i strålande solsken och semester, kan det bli bättre?!
Min gamla blogg finns på trädgårdsblogg http://nattviolen.tradgardsblogg.se/ men efter en del trassel har jag bestämt mig för att göra ett försök här i stället. MEN jag vil ha med mig mina gamla inlägg hit!!!! Hur gör jag, och är det ens möjligt?




I går plockade jag snabbt av fläderblommorna innan lössen åt upp dom, här ska kokas saft minsann...första gången och jag hoppas det blir bra. Härligt doftar det i alla fall!



Jag är på språng och på väg till tåget, men en bild på min härliga perennrabatt kan jag bjuda på, det här är en riktig sommar-rabatt!!!!

Jag hoppas värmen och solen stannar länge, länge. Adios Amigos tills vi hörs igen, och tips om hur man får med sig inlägg från annan blogg mottages gärna som sagt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar